Společnosti Citfin – Finanční trhy, a.s. a Citfin, spořitelní družstvo společně spustily nové webové stránky. Web má oproti dosavadní verzi širší obsah a změnil se i jeho vzhled.
„Věřím, že díky nové struktuře i obsahu, vzešlé z UX testování, se snáze seznámíte s našimi finančními produkty a s tím, jak fungují nebo pomáhají firmám obchodujícím se zahraničím,“ říká Martina Arnold Rubín, CEO Citfin. „Jako zásadní zlepšení vidíme především přehlednější strukturu, která bez dlouhé cesty po webu, přivádí návštěvníka na vhodné cílové stránky a v neposlední řadě atraktivnější vzhled, připravovaný s klienty, fotografy a video studii,“ dodává Marketing Manager Ruben Vančo.
Citfin na vývoji stránek spolupracoval s agenturou Performics, Sherpas a HorMart. Citfin se postaral o projektový návrh webu, Performics o analýzu klíčových slov, Sherpas o návrh a uživatelské testování tzv. drátěného modelu a HorMart stránky nakódoval.
„Pracovat na novém webu Citfin bylo skvělé hlavně proto, že Citfin přesně ví, co od každé části webu očekává a společně s námi hledal tu nejvhodnější cestu,“ okomentoval pětiměsíční spolupráci Jan Horna z HorMartu.
Nové webové stránky Citfin | tisková zpráva | 12. 10. 2018 | 61 KB | Stáhnout |