Specialista/ka zákaznického servisu

Na této pozici Tě čeká 50 % administrativy a 50 % komunikace po telefonu se stávajícími klienty. Jedná se o klientskou podporu na telefonu, nejedná se o prodej produktů.

Co bude Vaší náplní práce:

  • administrativa – kontrola smluvní dokumentace u nových i stávajících klientů;
  • zpracování dodatků ke klientským smlouvám;
  • vyřizování zejména příchozích hovorů – podpora a řešení dotazů klientů;
  • emailová komunikace s klienty;
  • v rámci oddělení zajištění procesu reklamací.

Co od Vás očekáváme:

  • chuť komunikovat s klienty po telefonu a zodpovídat jejich dotazy;
  • proklientský přístup;
  • chuť učit se novým věcem;
  • velmi dobré komunikační předpoklady;
  • výbornou znalost češtiny (rodilý mluvčí);
  • mírně pokročilá znalost AJ.

Co Vám nabízíme:

  • smlouvu na hlavní pracovní poměr;
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv;
  • intenzivní zaškolení a podporu zkušenějších kolegů;
  • týden dovolené navíc;
  • příspěvek na stravování a flexipassy;
  • zaměstnanecké akce; občerstvení na pracovišti;
  • kanceláře v blízkosti metra Nové Butovice.

Nejedná se o prodej produktů po telefonu.

Napište nám a přidejte se k týmu Citfin

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 17.30 hod.

    Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Odeslat" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých poskytovaných osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Tyto údaje poskytuji společnosti Citfin, spořitelní družstvo a Citfin – Finanční trhy, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání, a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Citfin, spořitelní družstvo a Citfin – Finanční trhy, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.