Key Account Manager

Staňte se součástí týmu Citfin! Hledáme nové kolegy, kteří chtějí růst s námi a budovat úspěšnou kariéru ve stabilním prostředí. Jsme Citfin – Finanční trhy a.s. a Citfin spořitelní družstvo – spolehlivý hráči na poli finančních služeb s více než 27letou historií. Specializujeme se na měnové operace a zahraniční platební styk, přičemž naším cílem je poskytovat klientům jednoduchá a efektivní finanční řešení. Pokud hledáte příležitost pracovat v přátelském a profesionálním prostředí, kde se cení odborné znalosti a kvalita služeb, připojte se k nám pod vedením naší zkušené manažerky obchodního oddělení Kateřiny. Máte zkušenosti s akvizicí firemní klientely a rádi budujete dlouhodobé obchodní vztahy? Pak hledáme právě Vás! Přidejte se k nám a staňte se klíčovým hráčem ve společnosti, která si zakládá na férovosti a dlouhodobé spolupráci s klienty.

Co Vás u nás čeká?

Jako Key Account Manager ve společnosti Citfin budete mít na starosti rozvoj obchodních vztahů s našimi klíčovými klienty. Vaše práce bude zahrnovat jak akvizici nových klientů, tak správu a rozvoj vztahů s těmi stávajícími.

Hlavní odpovědnosti:

Akvizice klientů:

· Akvizice firemní klientely se zaměřením na zahraniční obchod s cílem vytváření nových obchodních příležitostí a vztahů.

· Analyzování obchodních trendů a identifikace klientů s žádoucím potenciálem.

· Konzultativní způsob prodeje vyžadující analýzu potřeb klienta a přípravu nabídky s využitím telefonických, elektronických, písemných i osobních forem komunikace.

· Samostatné vedení celého akvizičního jednání od prvního kontaktu po úspěšné uzavření prvního směnného obchodu ze strany klienta.

· Koordinace činností a vlastní ověřování a identifikace stávajících firemních klientů dle zákona číslo 253/2008 Sb. ve spolupráci s ostatními členy oddělení.

Správa portfolia klientů:

· Budování a aktivní rozvíjení obchodních vztahů s klienty ve svěřeném portfoliu.

· Průběžná identifikace aktuálních potřeb klientů s cílem optimalizace nabídky dalších produktů.

· Vlastní analytická činnost nad svěřeným portfoliem za účelem maximalizace zisku a minimalizace rizika ztráty klienta.

Další povinnosti:

· Pravidelný reporting výsledků a analýz akvizičního a obchodujícího portfolia.

· Respektování, dodržování a implementace veškerých dokumentovaných požadavků společnosti vztahujících se k oblasti dané pracovní činnosti.

Co od Vás očekáváme?

· Zkušenost na obdobné pozici v oblasti akvizice a správy klientů.

· Silné komunikační a vyjednávací schopnosti.

· Schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů.

· Orientace na výsledek a proaktivní přístup.

· Znalost legislativy týkající se finančních služeb výhodou.

Co nabízíme?

· Motivující finanční ohodnocení a bonusy na základě výkonu.

· Možnost Home office.

· Práci v příjemném kolektivu.

· 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál a Flexipassy.

· Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.

· Intenzivní zaškolení.

Místo výkonu práce: Praha

Těšíme se na Vás!

Napište nám a přidejte se k týmu Citfin

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 17.30 hod.

    Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Odeslat" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých poskytovaných osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Tyto údaje poskytuji společnosti Citfin, spořitelní družstvo a Citfin – Finanční trhy, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání, a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Citfin, spořitelní družstvo a Citfin – Finanční trhy, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.