Staňte se součástí týmu Citfin! Hledáme nové kolegy, kteří chtějí růst s námi a budovat úspěšnou kariéru ve stabilním prostředí. Jsme Citfin – Finanční trhy a.s. a Citfin spořitelní družstvo – spolehlivý hráči na poli finančních služeb s více než 27letou historií. Specializujeme se na měnové operace a zahraniční platební styk, přičemž naším cílem je poskytovat klientům jednoduchá a efektivní finanční řešení. Pokud hledáte příležitost pracovat v přátelském a profesionálním prostředí, kde se cení odborné znalosti a kvalita služeb, připojte se k nám pod vedením naší zkušené manažerky obchodního oddělení Kateřiny. Máte zkušenosti s akvizicí firemní klientely a rádi budujete dlouhodobé obchodní vztahy? Pak hledáme právě Vás! Přidejte se k nám a staňte se klíčovým hráčem ve společnosti, která si zakládá na férovosti a dlouhodobé spolupráci s klienty.
Co Vás u nás čeká?
Jako Key Account Manager ve společnosti Citfin budete mít na starosti rozvoj obchodních vztahů s našimi klíčovými klienty. Vaše práce bude zahrnovat jak akvizici nových klientů, tak správu a rozvoj vztahů s těmi stávajícími.
Hlavní odpovědnosti:
Akvizice klientů:
· Akvizice firemní klientely se zaměřením na zahraniční obchod s cílem vytváření nových obchodních příležitostí a vztahů.
· Analyzování obchodních trendů a identifikace klientů s žádoucím potenciálem.
· Konzultativní způsob prodeje vyžadující analýzu potřeb klienta a přípravu nabídky s využitím telefonických, elektronických, písemných i osobních forem komunikace.
· Samostatné vedení celého akvizičního jednání od prvního kontaktu po úspěšné uzavření prvního směnného obchodu ze strany klienta.
· Koordinace činností a vlastní ověřování a identifikace stávajících firemních klientů dle zákona číslo 253/2008 Sb. ve spolupráci s ostatními členy oddělení.
Správa portfolia klientů:
· Budování a aktivní rozvíjení obchodních vztahů s klienty ve svěřeném portfoliu.
· Průběžná identifikace aktuálních potřeb klientů s cílem optimalizace nabídky dalších produktů.
· Vlastní analytická činnost nad svěřeným portfoliem za účelem maximalizace zisku a minimalizace rizika ztráty klienta.
Další povinnosti:
· Pravidelný reporting výsledků a analýz akvizičního a obchodujícího portfolia.
· Respektování, dodržování a implementace veškerých dokumentovaných požadavků společnosti vztahujících se k oblasti dané pracovní činnosti.
Co od Vás očekáváme?
· Zkušenost na obdobné pozici v oblasti akvizice a správy klientů.
· Silné komunikační a vyjednávací schopnosti.
· Schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů.
· Orientace na výsledek a proaktivní přístup.
· Znalost legislativy týkající se finančních služeb výhodou.
Co nabízíme?
· Motivující finanční ohodnocení a bonusy na základě výkonu.
· Možnost Home office.
· Práci v příjemném kolektivu.
· 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál a Flexipassy.
· Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
· Intenzivní zaškolení.
Místo výkonu práce: Praha
Těšíme se na Vás!